Welkom Neverland!

Welkom Nazgul
Nasi
Berichten: 100
Lid geworden op: 06-06-2016 21:40

Bericht door Nasi » 09-06-2016 17:13

Geeft niks Neverland, we weten in ieder geval waar de ring is, die kunnen we nu wel gerust pakken als iedereen weet dat je de converteerde bent. Het was al een grote gok om jou te kiezen maar zo hebben we én de ziener eruit en weten we waar de ring is.
Wie zit er in de hobbit groep?

Neverland
Berichten: 22
Lid geworden op: 09-06-2016 16:13

Bericht door Neverland » 09-06-2016 17:27

Murthul, Selina en BeSen (en BeSen is dus Frodo). Hoop dat ik jullie toch nog een beetje heb kunnen helpen. Denk dat er vanavond veel mensen op mij stemmen. Ik denk dat het logisch is dat ik op Hiareth (sorry maar die naam ga ik nooit goed schrijven haha) ga stemmen aangezien ik tegen mijn groepje al heb gezegd dat hij Nazgul is... Dus die gaat er binnenkort ook uit. Voor de rest is het denk ik beter om mijn mond te houden en vooral niemand te beschermen. Zo geef ik geen informatie weg.

Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 09-06-2016 17:30

Neverland schreef:Murthul, Selina en BeSen (en BeSen is dus Frodo). Hoop dat ik jullie toch nog een beetje heb kunnen helpen. Denk dat er vanavond veel mensen op mij stemmen. Ik denk dat het logisch is dat ik op Hiareth (sorry maar die naam ga ik nooit goed schrijven haha) ga stemmen aangezien ik tegen mijn groepje al heb gezegd dat hij Nazgul is... Dus die gaat er binnenkort ook uit. Voor de rest is het denk ik beter om mijn mond te houden en vooral niemand te beschermen. Zo geef ik geen informatie weg.
Ik denk niet dat mensen gaan stemmen op jou vanavond. Veel mensen denken dat jij de ziener bent, de wolven zouden jou dan morgenochtend sowieso gaan lunchen. Veel mensen zullen dus niet op jou stemmen omdat ze morgen afwachten of jij gelunched word, word jij niet gelunched dan ben je waarschijnlijk morgenavond aan de beurt.

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 09-06-2016 17:37

Oh, nouja maakt niks uit. neverland is al geconventeerd en ik weet nu dat BeSen de ring heeft dus het maakt jou niet meer of minder verdacht als ik gelijk de ring pik..

Neverland
Berichten: 22
Lid geworden op: 09-06-2016 16:13

Bericht door Neverland » 09-06-2016 17:46

Ben nog mijn best aan het doen om mijn groepje te overtuigen dat jullie Nazgul mij zogenaamd aan het naaien zijn. Oftewel dat jullie zogenaamd iedereen op het verkeerde pad willen zetten. Maar volgens mij is het echt hopeloos :')

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 09-06-2016 17:47

Neverland schreef:Ben nog mijn best aan het doen om mijn groepje te overtuigen dat jullie Nazgul mij zogenaamd aan het naaien zijn. Oftewel dat jullie zogenaamd iedereen op het verkeerde pad willen zetten. Maar volgens mij is het echt hopeloos :')
Je kan nog proberen om erin te blijven, dan pak ik deze nacht niet de ring om jou minder verdacht te maken?
Alleen moet je helaas wel rollen voor mensen verzinnen waarbij te gaat kijken, dus dat is een lastig punt! Zeg het maar!

Plaats reactie