Lunch 3

Welkom Nazgul
Marrie_L
Berichten: 88
Lid geworden op: 06-06-2016 21:06

Bericht door Marrie_L » 09-06-2016 23:14

Als we de ring nu meteen al zouden mogen gebruiken, stel ik voor hem nu al te pakken. Anders even een rondje te wachten, omdat anders Neverland weer heel erg in de spotlights komt als we frodo goed hebben geraden.

Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 09-06-2016 23:17

Marrie_L schreef:Als we de ring nu meteen al zouden mogen gebruiken, stel ik voor hem nu al te pakken. Anders even een rondje te wachten, omdat anders Neverland weer heel erg in de spotlights komt als we frodo goed hebben geraden.
Als we Frodo nu direct goed raden dan is het direct gedaan met Neverland. Laten we Frodo een rondje later goed raden.

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 10-06-2016 06:42

Als we nu de ring pakken mogen ee hem pas in de 5e lunch gebruiken dus ik pak hem bij de volgende pas.

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 10-06-2016 08:41

Cinderella zouden we beter nog kunnen laten leven, want die verdenkt steeds de verkeerde en is ook nog steeds verdacht onder mensen.
Horsies word er ook nog wel een keer uit gelyncht, dus die ook laten leven.
Depended ook laten leven, die word er ook uitgelyncht.



Detroit is een optie om te lunchen? Of Gemske

Marrie_L
Berichten: 88
Lid geworden op: 06-06-2016 21:06

Bericht door Marrie_L » 10-06-2016 08:48

Zowel soesje als detroit stemmen niet met de rest mee. Een idee om die twee er nog even in te laten? Want dan kunnen we het er wel op gooien dat zij compleet random op anderen stemmen.

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 10-06-2016 08:55

Marrie_L schreef:Zowel soesje als detroit stemmen niet met de rest mee. Een idee om die twee er nog even in te laten? Want dan kunnen we het er wel op gooien dat zij compleet random op anderen stemmen.
ja dat kunnen we idd wel doen! Of we lunchen ze eruit en zorgen weer voor verwarring omdat ze denken dat diegene op wie hun hebben gestemd juist een nazgul is. Maar misschien zouden ze dat ook wel weer snel doorhebben. Moeilijk hoor haha

Nasi
Berichten: 100
Lid geworden op: 06-06-2016 21:40

Bericht door Nasi » 10-06-2016 09:08

Ik zou iemand lunchen waar je als burger totaal niks kan uithalen over wie de nazguls zijn. Iemand die nog niet echt opvalt. Soesje, liliekska, detroit. of 1 van de acht van het lijstje of juist helemaal niet?

Neverland
Berichten: 22
Lid geworden op: 09-06-2016 16:13

Bericht door Neverland » 10-06-2016 09:10

En waarom gaan wij niet de lijst af van Animal? Die mensen wat erop staan zijn bijna allemaal vrijgesproken. Die gaan ze niet snel lynchen muv van mij. Dat is misschien niet de leukste keuze maar zo hebben we wel een grotere kans dat ze elkaar lynchen.

En ik zeg gewoon dat Depende niet de BE is (want dat geloof ik niet) en dat ze gewoon goed is tegen mijn groepje. Hopelijk vragen ze niet om het ras of ik moet zeggen dat ze dat niet gezegd hebben en dat ik alleen de 'rol' mag weten. Maar ik weer niet of ze dat gaan navragen want ze vertrouwen mij totaal niet :')

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 10-06-2016 09:17

Dat is wel slim Neverland, dat over Depende, anders zeg je gewoon dat ze van het ras van de BE is.

Marrie_L
Berichten: 88
Lid geworden op: 06-06-2016 21:06

Bericht door Marrie_L » 10-06-2016 09:19

Neverland schreef:En waarom gaan wij niet de lijst af van Animal? Die mensen wat erop staan zijn bijna allemaal vrijgesproken. Die gaan ze niet snel lynchen muv van mij. Dat is misschien niet de leukste keuze maar zo hebben we wel een grotere kans dat ze elkaar lynchen.

En ik zeg gewoon dat Depende niet de BE is (want dat geloof ik niet) en dat ze gewoon goed is tegen mijn groepje. Hopelijk vragen ze niet om het ras of ik moet zeggen dat ze dat niet gezegd hebben en dat ik alleen de 'rol' mag weten. Maar ik weer niet of ze dat gaan navragen want ze vertrouwen mij totaal niet :')
Dit vind ik wel een goede (:
Dus:
Murthul
Selina
Binkie_Eline
Detroit
Banjer
Jans

Qua stemgedrag:
Soesje stemt op Murthul, dus zij is toch ergens wel verdacht. Houden? Murthul zit wel al twee keer goed met stemmen, een keer op hiraeth
Selina zit een keer goed en een keer verkeerd.
Binkie_eline zit twee keer verkeerd, en daar komt dus geen info uit.
Detroit zit een keer goed en stemt een keer random op een ander
Banjer zit twee keer goed, een keer op shakira
Jans zit twee keer verkeerd op mondy, geen info uit te halen.

Dus, wat is het handigste?

Plaats reactie