Lynch 1

Welkom Nazgul
Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 08-06-2016 17:32

Marrie_L schreef:
Nasi schreef:Oei, die afscheidsbrief... Aan de andere kant, AB alleen AB laten zijn kan ook jammer zijn voor de zieners. Misschien alleen dat zij wel mogen hintten?
Als we een mens lynchen en morgen een elf lunchen is het spel al afgelopen.
Ja inderdaad. Nu zijn er nog wel wat spelers over die slecht kunnen zijn, maar na de komende lynch (tenzij wij er zelf uit gaan) is dat niet meer zo.

Ik wacht nog steeds even af of ik ergens kan meeschapen of zelf toch met theorieen moet komen
Als er bij de volgende lunch/lynch weer zo'n afscheidsbrief komt met andere namen, blijven er nog zo 15 verdachten over waarvan er 6 een wolf zijn.
We kunnen sowieso niet iemand gaan verdacht maken die op dat lijstje staat, wat er voor zorgt dat we op iemand moeten gaan stemmen die bij een ander volk hoort. Dus dan komen er weer nieuwe namen van onschuldigen.

Sowieso dus de volgende lunch iemand lunchen die nu in het lijstje van 'betrouwbaar' staan.
Onze kansen zijn eerlijk gezegd wel verkeken volgens mij.

Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 08-06-2016 17:33

De mensen die we verdacht willen maken zullen waarschijnlijk ook nog beschermd worden door hun volk.

Nasi
Berichten: 100
Lid geworden op: 06-06-2016 21:40

Bericht door Nasi » 08-06-2016 17:37

Dit wordt nog heel lastig.

Ik kan alle namen van de AB nog niet plaatsen.
2) Prinsessenwolfje uit editie 3. (Roze Wolfje)
7) Als je sterk wilt zijn, moet je alleen leren vechten
8) 13 jaar, wist niet wat LotR was.

1) Schildpadje. Murthuk
2) Prinsessenwolfje uit editie 3. (Roze Wolfje)
3) Is onlangs van kleur verschoten op Bokt. Jans
4) Paard is naar de grootste stad van Michigan vernoemd. Detroit
5) Woonplaats van Peter Pan. Neverland
6) Woont in een stad met veel eenden. Banjer
7) Als je sterk wilt zijn, moet je alleen leren vechten
8) 13 jaar, wist niet wat LotR was.

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 08-06-2016 17:38

Seltje schreef:Tja, dat de afscheidsbrieven zo uitgebreid zijn had ik ook niet verwacht :oops:, maar zo kunnen jullie wel gemakkelijk naar de ring zoeken... Dat is namelijk 1 van de acht namen.

In de afscheidsbrief mogen officieel geen namen vernoemd worden, maar wel hints, misschien moet ik die hints ook niet toestaan, dat afscheidsbrieven gewoon afscheidsbrieven zijn...
Ja ik zou het alleen afscheidbrieven laten en niet met hints erbij, want stel ze lynchen er nu een elf of een mens uit, nou zeg maar dagdag naar het spel xD

Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 08-06-2016 17:44

Nasi schreef: 7) Als je sterk wilt zijn, moet je alleen leren vechten
BeSen, haar onderschrift maar dan in het nederlands

Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 08-06-2016 17:46

Je hoeft het niet meer in te vullen, dat doen ze in het topic zelf al :)
nr 8 Binkie_eline

xCharina
Berichten: 86
Lid geworden op: 07-06-2016 09:25

Bericht door xCharina » 08-06-2016 17:51

Oh top, ik ga even dat andere topic aanpassen. Voor de volgende lunch lijkt het me handig om een van de dwergen of hobbits te nemen aangezien we anders kans hebben dat alle elfen en mensen ook ontdekt worden ;O
En voor de ring zit ik te twijfelen of ik iemand van het lijstje pak om frodo te proberen te pakken of juist iemand niet op het lijstje voor saruman. Al hebben we bij Frodo nu wel erg baat bij!

Maarja, eerst de lynch..


Sorry ik plaats echt teveel hahaha

Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 08-06-2016 17:56

xCharina schreef:Oh top, ik ga even dat andere topic aanpassen. Voor de volgende lunch lijkt het me handig om een van de dwergen of hobbits te nemen aangezien we anders kans hebben dat alle elfen en mensen ook ontdekt worden ;O
En voor de ring zit ik te twijfelen of ik iemand van het lijstje pak om frodo te proberen te pakken of juist iemand niet op het lijstje voor saruman. Al hebben we bij Frodo nu wel erg baat bij!

Maarja, eerst de lynch..


Sorry ik plaats echt teveel hahaha
Ik denk dat je Frodo moet proberen. Daar heb je redelijke kansen om goed te gokken.

Mjetterd
Berichten: 69
Lid geworden op: 06-06-2016 21:41

Bericht door Mjetterd » 08-06-2016 18:16

Ik heb een Detroit momentje 8)

Ze hebben het nu in het kletstopic over de afscheidsbrief van Animal, eigenlijk wil ik heel graag reageren dat het het spel wel heeft verpest, maar ik doe het niet want dan verraad ik mijzelf :oops:

Marrie_L
Berichten: 88
Lid geworden op: 06-06-2016 21:06

Bericht door Marrie_L » 08-06-2016 18:21

Mjetterd schreef:Ik heb een Detroit momentje 8)

Ze hebben het nu in het kletstopic over de afscheidsbrief van Animal, eigenlijk wil ik heel graag reageren dat het het spel wel heeft verpest, maar ik doe het niet want dan verraad ik mijzelf :oops:
Dit inderdaad :oops:

Plaats reactie